Monday, April 9, 2012

Veckan som gått

Efter en ganska slapp vecka träningsmässigt, var det core idag - det känns bra! Senaste gången jag tränade, var det ett långt pass ashtangayoga för en vecka sedan, och en rätt tråkig yoga på yasuragi i helgen (kan knappt räknas som träning). Men nu har jag stora förhoppningar för min träning i veckan, om inget krånglar (som ont magen, ont i halsen eller annat irriterande). Det är också dags att komma igång med konditionsträning, känner jag, om jag ska orka med blodomloppet i år.


Det var förresten en rätt vild hemmafest för någon dag sedan med massor av dansande, skrikande och rimliga alkoholhalter. Typ alla var nästan topless. Trevligt att bli upphånglad av en kompis (det stannade där, jag är inte desperat. Än). Dagen efter: inget huvudvärk + lite träningsvärk = perfekt fest!


F ö funderar jag på att plantera ut potatisen.

No comments:

Post a Comment